Μετά την προπόνηση υδατάνθρακας μαζι με πρωτεινη;

Απάντηση
Erotisiaris
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 10:06

13 Μαρ 2018, 10:48

καλησπερα σαρο λοιπον θελω να μου πεις αν χρειαζεται μετα την προπονηση μαζι με την πρωτεινη να παιρνω και υδατανθρακα προκειμενου να καλυψω την αναγκη για ενεργεια (διαβασα σε ενα αρθρο οτι καλο θα ηταν μετα την προπονηση η αναλογια πρωτεινης -υδατανθρακα να ειναι 3-1)
Erotisiaris
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 13 Μαρ 2018, 10:06

13 Μαρ 2018, 10:49

Ναι θες και τον υδατάνθρακα σου. Απλά θες ένα ολοκληρωμένο γεύμα μετά την προπόνηση. Με όλα, καλά λιπαρά, υδατάνθρακες, πρωτεΐνες
Μην σε στρεσάρει, πχ αν φας γιαούρτι έχει έτσι κι αλλιώς μπόλικο υδατάνθρακα μέσα
Admin_sharoseto
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 12 Μαρ 2018, 17:19

13 Μαρ 2018, 10:51

Φίλε μου! Λοιπόν :
1, cheat meal ας πούμε δεν είναι ωραία ονομασία γιατί δημιουργεί τύψεις, πες το reward meal ή απλά να ναι μέσα στο πρόγραμμα διατροφής σου. 1-2 φορές την βδομάδα ανάλογα... Πρέπει μια φορά την βδομάδα να ξεπερνάς τις θερμίδες που καις αν είσαι σε δίαιτα όπως και δηποτε. Είτε με καθαρό φαΐ είτε με σκουπίδι. Τώρα σκουπιδοφαιγια οκ να τρως αλλά με πολύ μέτρο... Όποτε έχεις ανάγκη βρε αδερφέ.
2. Για την κετονικη δεν έχω πολλές πληροφορίες. Ωστόσο δεν την συνιστώ λόγω χοληστερίνης... Δηλαδή πως θα τρως τόσα λιπαρά την ημέρα και θα αποφεύγεις την χοληστερίνη;;; Πολύ δύσκολο. Αλλά ναι, η πρωτεΐνη πρέπει να ναι το 20% των θερμίδων σου.
3.τα αμινοξέα βοηθούν να μην καταβολίζει και τόσο ο οργανισμός σου στην προπόνηση με άδειο στομάχι... Πιστεύω χρειάζεται κυρίως όταν γυμνάζεσαι νηστικός. Σε άλλες περιπτώσεις είναι όχι και τόσο χρήσιμο...
Απάντηση