fbpx

`Ένα θέμα που μας … καίει όλους! «Ποιο είδος αερόβιας γυμναστικής καίει το περισσότερο λίπος»! Υπάρχουν χιλιάδες απόψεις πάνω στο θέμα!

  • Τρέξε 15 λεπτά και δώστα όλα!
  • Τρέξε 15 λεπτά με εναλλαγές σπριντάκια – αργό περπάτημα!
  • Περπάτα αργά μια ώρα στο διάδρομο!
  • Ανέβα στο ελλειπτικό. Καίει περισσότερο!
  • Κάνε χορό!
  • Σκούπισε, σφουγγάρισε, γυάλισε τα ασημικά της μάνας σου. Σιδέρωσε τα πουκάμισα του πατέρα σου!

Και η λίστα δε σταματάει…

Προτού πελαγώσετε με το τι να επιλέξετε τελικά ώστε να κάψετε το περισσότερο λίπος, η απάντηση είναι μία! Ο Λ Α !!! Δεν έχει

SONY DSC

σημασία τι είδους αερόβια άσκηση θα κάνεις, αρκεί να τη γουστάρεις, να την κάνεις σωστά και να ανεβάζεις τους παλμούς της καρδιάς σου, μια και το σώμα καίει λίπος όταν ανεβαίνουν οι παλμοί σου. Σκεφτείτε μια ζώνη, όπου πάνω σε αυτή υπάρχει, ένα ελάχιστο κι ένα μέγιστο των παλμών της καρδιάς σου. Κάτω απ αυτή, το σώμα δε ζορίζεται αρκετά και δεν καίει όσο λίπος θα έπρεπε. Και πάνω απ αυτή, το σώμα ζορίζεται πάρα πολύ με αποτέλεσμα να τα «παίζει» κι αυτό κι εσύ!

Πώς θα καταλάβουμε ότι πατάμε σ αυτή τη ζώνη; Υπάρχουν δύο τρόποι. Ο εμπειρικός και ο τεχνικός.

Εμπειρικός. Όταν έχεις κάνει την άσκηση που έχεις επιλέξει, θα νιώθεις τους παλμούς σου έντονους και θα τους ακούς στα αυτιά σε ένα γρήγορο ρυθμό. Πάρε βαθιές εισπνοές ενώ θα νιώθεις μια ελαφριά κόπωση χωρίς όμως να έχεις εξαντληθεί ή λαχανιάσει. Εκτός αν καπνίζεις ένα περίπτερο την ημέρα, πράγμα απαγορευτικό!

Τεχνικός. Μέτρα τους παλμούς σου. Να μην κατεβαίνεις από κάποιο όριο αλλά και να μην υπερβαίνεις κάποιο άλλο. Πώς;;;;

Παίρνεις τον αριθμό 220. Αφαιρείς την ηλικία σου. (Σημαντικό. Να ξέρεις αφαίρεση!) Π.χ. 220 – 20= 200. Παίρνεις το 200 και το πολλαπλασιάζεις με το 0,6. (Σημαντικό. Να ξέρεις πολλαπλασιασμό!) 200 Χ 0,6 = 120. Παίρνεις ξανά το 200 και το πολλαπλασιάζεις με το 0,8. 200 Χ 0,8 = 160. (Να μη λέμε τα ίδια πάλι!). Εχεις λοιπόν δύο αριθμούς! Το 120 και το 180. Θα πρέπει να κυμανθείς ανάμεσα σ αυτούς τους δύο ώστε να έχεις αποτέλεσμα.

Τι κάθεσαι; ΞΕΚΙΝΑ!

Πώς; Εχεις μια απορία ακόμη; «Τι είναι προτιμότερο όταν ασκείσαι; Να είσαι νηστικός ή όχι»;

Πολλοί λένε ότι όταν είσαι νηστικός καις περισσότερο λίπος. Αυτό ισχύει για εκείνους που έχουν κάτω από 8 % ποσοστό λίπους και είναι πάρα πολύ αδύνατοι. Δεν ανήκουμε και πολλοί σ αυτή την κατηγορία, οπότε μην κολλάς σ αυτά!

Καλή αρχή φίλε μου!

Δες το βίντεο : https://youtu.be/8R8gT2fI1TE